donderdag 25 mei 2017

Card in a Box

Hé hallo, 

leuk dat jullie er weer zijn op DEEday!

Afgelopen zaterdag was ik weer in Bovenkarspel om een workshop Card in a Box te geven. Er was weer een leuke groep aan geschoven. Dat beloofde weer een gezellige ochtend te worden!

Mijn tutorial welke ik al een hele poos terug op mijn eigen blog plaatste, kwam goed van pas. 
Ik had twee voorbeelden gemaakt.


Deze vrolijke met allemaal Margrietjes. Het papier komt uit een blokje van Echo Park.
De bloemen zijn stansen van My Favorite Things, net als de tekst.


Deze heb ik voor een man gemaakt en heb ik een beetje zijn favoriete bezigheden in verwerkt.
Leuk om zo'n kaart heel persoonlijk te maken.

Van José kreeg ik 's avonds nog een leuke mail. Zij vertelde mij dat er ook een versie is met een elastiekje. Deze kaart plopt bij het uit de envelop halen gelijk in zijn juiste vorm.
Deze kende ik nog niet en wordt ook iets anders gemaakt, maar is wel super leuk om ook even te vertellen. José was zo aardig het uit te tekenen en nog een fotootje erbij te sturen.


Deze uitleg lijt me duidelijk genoeg. Ik heb nog geen tijd gehad het ook uit te proberen, maar dat ga ik zeker nog eens doen!


Op deze foto zie je duidelijk hoe het elastiekje komt te zitten.
Leuk idee toch?

Het was een geslaagde dag, en zoals altijd ook gezellig!

Zaterdag 17 juni geef ik m'n laatste workshop voor de zomer.
We gaan dan een kaartenmapje maken. Daar maken we weer een gezellige dag van met lunch en is van 10.30 tot 15.00 uur. Er zijn nog plekjes. Gezellig als je ook komt! Verdere info vind je hier.


Een mapje met maar liefst 6 kaartjes van 10 x 10cm!
ik heb er weer zin in!

Gezellige dag allemaal.

Groetjes Cornelie

4 opmerkingen:

  1. Ooh, wat een gezellige cards in a box. Bovenste heel vrolijk, de mannenkaart is echt geweldig. De kaartjesmap ziet er ook al mooi uit. Ik ben gek op dat papier en wat een leuk stempeltje. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuk gemaakt ! en dat pop - plof gedoe, vinden ook vooral mannen heel erg interessant ! =)
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk, deze twee versies. Die met de blommetjes is zo vrolijk!! En de mannenversie, daar zou ik niet zo snel op gekomen zijn. Leuk Cornelie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben altijd diep onder de indruk van dit soort kaarten!! Vooral de mannenkaart vind ik echt heel gaaf en bijzonder. Misschien moet ik het toch maar eens proberen...

    BeantwoordenVerwijderen