dinsdag 13 juni 2017

Inspiratie DEEnsdag: Workshop(s)

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Afgelopen zaterdag hebben we een gezellige workshop Interactieve Kaarten gehad.

Negen vrolijke deelnemers zijn enthousiast de uitdaging van de niet alledaagse kaart-modellen aangegaan. En de resultaten zijn dan ook super leuk geworden! Bedankt nogmaals voor jullie komst, dames! ((-:




HIER vind je het model 'in actie'

De ijsjes kaart was best lastig,
maar iedereen was glansrijk geslaagd (-:



Lijkt het je ook leuk om eens een workshop 'interactieve kaarten' te volgen?
Ik heb nog meer ideeën. Laat het ons weten (door een reactie te plaatsen of Miranda te mailen: info@bijomadee.nl).
Dan zullen we in het najaar of begin volgend jaar een (vervolg) workshop plannen.

En als je aanstaande zaterdag nog niets te doen hebt?
Cornelie geeft een workshop Kaartenmapje


Er zijn nog plekjes vrij (-:
Kom je ook?
Je bent van harte welkom, graag wel van tevoren opgeven ( info@bijomadee.nl)

Ik wens je een inspirerende DEEnsdag!

Groetjes,
Judith


***
Materialen interactieve kaarten
designpapier: uit de actuele iDEE&post
Die-namics van MFT







3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten, Judith. Elke keer als ik al die leuke workshops van jullie zie kriebelt het enorm, maar tijd en afstand spelen helaas een rolletje... (afgelopen weekend moest ik bijvoorbeeld werken)
    Maar wie weet, lukt het ooit!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou leuk zijn Jantine! Afgelopen weekend zaten er mensen uit Friesland, Eindhoven en Groningen! Er rijden meer mensen een eindje😁

      Verwijderen
  2. Het was de lange reis zeker waard Judith! Ik heb weer zoveel van je geleerd. Mijn mannen thuis waren zelfs onder de indruk van deze technische hoogstandjes (en dat wil wat zeggen!). Nu staat een workshop van Cornelie nog op mijn wishlist hopelijk dit jaar nog!

    BeantwoordenVerwijderen