donderdag 15 juni 2017

You're Amazing!

Hé hallo, 
leuk dat je weer langswipt op DEEday!

De set van de kit van My Favorite things, twee maanden terug geloof ik, vond ik gelijk te gek!!
Dat doolhofje, zo leuk!

Dus dat de set 'You're Amazing' nu apart werd verkocht was voor mij kat in het bakkie!
Ik heb er gelijk een kaart mee gemaakt voor een man. 
Een kaart met een speciale reden en deze set was er zo geschikt voor!


De kleuren rood en d. blauw vind ik altijd een mooie combi en ik weet dat hij dat ook mooie kleuren vindt. Een mal van Blue print 19 van MFT gebruikt. Ook een kader gemaakt van het d.blauwe cardstock. Op de witte achtergrond heb ik bubbles gekwast. Gekwast ja hihi.
dat heb ik gedaan met de kwasten van Tonic's.
Blending Brush set heet het officieel ;-)
Werk te gek! Met lichte veeg bewegingen creëer j ein een no time een mooie achtergrond.
Als je niet zo goed bent met de blending tool is dit een geweldige optie! Ook een voordeel is dat het mooier werkt met fijne stencils! Een aanrader dus!


De tekst was helemaal goed voor deze gelegenheid. Hartje in het midden en de kogeltjes, die er officieel bij horen, waren uitverkocht. Opgelost door Prills te gebruiken. Schud materiaal, maar dan op een andere manier! 
Het leuke was dat ik het l.blauwe van de achtergrond zo weer terug kon laten komen.
Erg leuk om te maken!

Gezellige dag allemaal!

Groetjes Cornelie

3 opmerkingen:

  1. Ik had de doolhofjes ook al gespot. Wat zijn ze leuk! Je hebt er een toffe kaart mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja geweldig deze doolhofjes. Helaas waren ze uitverkocht maar ik begreep dat ze wel nog nabesteld gaan worden. Mooie tekst ook die je erbij gebruikt hebt. Topkaart!

    BeantwoordenVerwijderen